woensdag 27 maart 2013

betonijzer

zo'n stapel vormt een mooi patroon, de kleur draagt er nog aan bij, voor mij is dit kunst.

de basis voor de muur is duidelijk zichtbaar, ik moet voor de foto's wel op mijn tenen staan, met de camera boven mijn hoofd, (nooit meer een camera zonder kantelbaar scherm)



het gaat prima,

en ze beginnen met het storten van de fundamenten van de muur.
er staat weer een grote kraan
maar het is de moeite waard
 het gaat echt snel er wordt bijzonder hard doorgewerkt, wat denk ik niet meevalt met deze koude wind, wij hebben al weinig zin om naar buiten te gaan voor het maken van foto's.
er lag vanmorgen al een aardig vlechtwerk
 vooral veel betonijzer, gegroepeerd is mooi, met de zon erop.
betonijzer is niet lelijk..
het betonijzer en de bekisting voor de nieuwe muur worden geplaatst
en daarna werd er beton gestort..... nou ja gestórt, het lijkt meer uitgesmeerd te worden
 een week geleden begonnen ze het Croda terrein te egaliseren
dit is onze waterput, momenteel onbereikbaar voor ons achter het Crodahek, als we de waterput moeten afsluiten, moeten we naar de portier, die er iemand op afstuurt met onze sleutel, zelf mogen we uit veiligheidsoverwegingen het terrein niet op.

1 opmerking:

Vallypee zei

Wat een project! Super fotofilm, Carla. Bedankt voor het bericht over Koos en veel excuses voor het late antwoord. Het was een moeiljke periode maar hij is veel beter nu.