maandag 8 april 2013

drukvat / ziek

ik ben vanaf woensdag geveld door een vervelende griep, koorts hoesten en bijna niet eten, het gaat iets beter maar ik ben er nog niet, nog behoorlijk gammel. Dus het blog lag even stil, ik ga nog niet  naar buiten voor foto's. ik zal blij zijn als ik er weer opuit kan.
Ron en Aad hebben de nieuwe ertussen gezet en dat helpt. van het vervangen van het Hydrofoor hebben we nooit spijt gehad.
Ron had een paar tweedehands drukvaatjes in voorraad
we hadden een overdrukventiel, maar we moesten het bakje eronder steeds legen.
en er moet een drukvat tussen omdat we Boilers hebben
het drukvaatje dat we ertussen hadden gezet was niet geschikt
Dat werkt fantastisch het laat ons nooit in de steek.
 we hebben al een jaar of vijf geleden onze Hydrofoor van boord gedaan en vervangen voor een Jabsco pompje,
(de instellingen van de camera stonden  niet goed bij het maken van deze foto's, zet ze toch maar op het blog)

Geen opmerkingen: