donderdag 29 september 2011

klussen of zeilen?

dan kan je ze in onderdelen lakken
de kozijntjes kunnen eruit geschroefd worden
onze roefraampjes moesten ook weer eens onderhanden genomen worden,
ik heb tussendoor nog even het bakje van het boordlicht rood geschilderd
de Anthonetta en het kleine rode jolletje
 de klepjes heeft Aad ook opnieuw gedaan.
nadat hij weer is schoongekrabt, we proberen het nu met hardhoutolie van Epifanes, hetzelfde dat bij Ron op de stuurhut zit.
de koekoek gaat er steeds beter uitzien.
Aad klust, (koekoek en roef raampjes) en ik, ...........ik zeil, over de Kaag net als in mijn kindertijd, toen met een 9-voetsjol en nu met een polyester jolletje van ongeveer hetzelfde formaat.
Het leuke is ik ken het hier zo goed, op iedere plas en door ieder slootje heb ik vroeger ook gezeild, het is een hernieuwde kennismaking.
we hebben één en ander goed verdeeld,

Geen opmerkingen: