vrijdag 13 juni 2014

roeien en zeilen

vandaag was het een ander verhaal,tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik (voor de eerste keer in mijn leven) ben omgeslagen (inde haven nog wel), bleef met mijn haarspeld achter het touwtje hangen waarmee je de gafeel om de mast heentrekt .....oh shame!! werd een zwempartij met een vol bootje op sleeptouw richting Anthonetta, tot overmaat van ramp moesten we hem leeghozen, en daar zit ondanks het formaat heel was water in hoor, want de slag van de dekwaspomp was kapot die hebben we weggeooid. Maar toch even lekker gezwommen en daarna even lekker gedoucht.mmmm 
dus eenmaal in de kom aangekomen, viel de wind helemaal weg, bofte ik dat Tjalling  aan het zwemmen wasen wel even als buitenboordmotortje wilde fungeren, kwam ik toch nog terug 
het inspireerde mij zo dat ik ben gaan zeilen..er was niet zo veel wind

toe we in de verte een gezeliig bootje aan zagen komen, James Holly en de kinderen


gisteravond was het nog heerlijk buiten, we zaten op het tussendek met een salade en en een wit wijntje

Geen opmerkingen: