zaterdag 3 mei 2014

eendjes in het gras....

ze verzamelt haar kroost en gaat ervan door!
verderop scharrelt er vanalles door het gras, een waakse moedereend kijkt wat ik van plan ben
wat een prachtige dag...
In Woudrichem staan hier en daar op gevels gedichten van de stadsdichteres, deze op het werfhuis,
onderweg wat foto's gemaakt, hieronder een terugblik en hierboven een net geschilderde zalmschouw op de werf
toen ik wist dat Aad weer in Woekum was aangeland liep ik hem tegemoet richting Rondeel waar de bus stopt.
Aad is vandaag gaan squashen in Reeeuwijk met de pont, treinen, bussen enz.
ik ben op m'n gemak wat klusjes gaan doen, de broodnodige boodschappen, daarna mijn (veel te grote) overall aan, geen gezicht ben blij dat er geen foto van is.
de roefraampjes geschuurd, er een een nieuwe laag Benard olie op gesmeerd, ziet er uit als hoogglans lak.
toen ik eenmaal de geest had doorgegaan met de voorkant van de stuurhut.

Geen opmerkingen: