woensdag 2 april 2014

Arend de schoorsteenveger

Harrie lagen al snel uitgestrekt op het geschuurde dak..
Lola en...
 Laurens kwam ook thuis,
afgerond met een witte wijn in de stuurhut.

dat ziet er gelijk wel veel beter uit.
daarna eerst hier en daar menie en er daarna "dek & den"opgezet
het stuurboord voorvak heb ik schoongemaakt en deels geschuurd
inmiddels lagen onze luiken opgestapeld
maar schoner wordt je er niet van..
en na enige tijd lukte het..
Aad hielp even om de borstel weer uit de schoorsteen te krijgen
onze buurman was bezig met het schuren van zijn dak, hij had een staalborstel aan een steel, die hij op de e''en of andere manier in de schoorsteen heeft laten vallen, hoe hij dat voor elkaar kreeg?
dus dan maar ons houten rekje naar buiten gezet, als ik de droger niet echt nodig heb gebruik ik hem liever niet
vamorgen een wasje gedaan, meestal hang ik het aan de wasijzers, maar omdat we met de luiken en de stalen kap bezig zijn kan dat even niet,
toen ik naar boven liep zag ik de RWS 72 achteruit de haven weer uitvaren, ze meerden af bij de Bol omeem visje te kopen. ;-)
vanmorgen werden we opgeschrikt door een scheepsmotor,

Geen opmerkingen: