maandag 31 maart 2014

met Myrthe langs de uiterwaarden


en dan nog even hangen op het hek en weer terug naar boord..

aanrollende golfjes heb je hier ook, als is het geen zee.
en dit vond ik de mooiste Myrthe-boom foto, met die grote wortels waar het water het zand heeft weggespoeld. en dat kleine meisje in blauw erop (sorry Myrth, ik weet dat je al groot bent maar in verhouding tot de boom...)
allerlei voetstappen in het zand, het was voor sommigen blijkbaar ook al weer voor blote voeten, voor mij nog te koud. maar er werd hier ook al gezwommen door een stelletje die-hards..
een prachtige kei met opgedroogd wier

een boom om in te klimmen
je ziet ook andere leuke dingen, honden die over het water kunnen lopen.....
rode steentjes, paarse schelpen..
Myrthe is een echte strandjutter..
we hebben een tasje meegenomen om de verzameling in te doen.
met achter de pluimen de blauwe lucht.
ik zie ook dingen die niet op de grond liggen, het prachtige riet
je vindt tenslotte van alles, als je goed om je heen kijkt.
 langs de uiterwaarden gelopen met Myrthe, of nou ja, gelopen? dat is rondscharrelen en naar beneden kijken wat er te vinden valt...mooie steentjes, schelpjes enzovoorts.
toen ze weer vertrokken waren gingen Myrthe in ik op stap Aad ging verder met het schilderwerk
Sanne kwam Met Thijmen Myrthe brengen
de pinksterbloemen bloeien ook al

Aad maakte wat foto's van de bloemen die hier en daar staan bij onze plek, koolzaad

Geen opmerkingen: