maandag 24 februari 2014

samen in de Balgerij


Harmen moet over een klein uurtje bij de brug zijn
en wij besluiten naar de overkant te gaan..

de zon wordt langzaam goud

Aad en Harmen gaan nog even naar de accu's in onze machinekamer kijken...


en ik stap ook nog even de stuurhut in, maak van daaruit een foto, van de Anthonetta (en mijzelf in het raam)
aad gaat nog even aan boord kijken van de Bona Spes

wat een hoogte...

en als ik terug aan boord  door het gangboord loop, voel ik me wel érg klein...
mooi avondlicht de zon begint te zakken
sorry Harmen, ik vind onze stuurhut mooier... maar de jouwe is wel veel mooier dan de modernere..
en toch is de Anthonetta 27 mtr.....
vanaf de overkant ziet het er wel aardig uit, zo naast een grote broer

Aad op het voordek van een echt schip!!
hij is ongeladen en ons stuurhutje steekt net boven zijn den uit.
Harmen en ik lopen een rondje om wat foto's te maken

Geen opmerkingen: