vrijdag 25 oktober 2013

slot Loevesteijn

ik geloof dat ze hier nog een echtpaar zoeken die een bed & breakfast willen runnen, dus wie zich geroepen voelt ik weet niet of ze al iemand gevonden hebben
we lopen terug naar de pont, ik heb alleennatuur foto's en die met Rune erop de rest is dus verdwenen.
ridder Rune heeft duidelijk gewonnen.
op de binnenplaats kan je zien hoe hoog het slot is.
en dit is een ridder, die wordt verdedigd door ridder Rune, met zwaard in de aanslag.
dit is een onderdeel van een hijsinstallatie.
en deze, de landerijen zijn prachtig.
in ieder geval heb ik nog een paar over, o.a. deze genomen vanuit het Slot.
ik heb foto's gemaakt maar op de één of andere manier is er iets mis met mijn camera, hij hángt al enigzins uit elkaar, maar nu waren er een aantal foto's miraculeus  tussenuit verdwenen,
gisteren werden Rune en Dagmar gebracht voor twee dagen logeren, 's middags toen Ingrid en Barend weer weg waren kwamen de andere opa en oma Riet en Eric. We gingen met het voetveer naar Loevesteijn.

Geen opmerkingen: