maandag 26 augustus 2013

feesttent op den Bol

de Visserijdagen zijn nu al voorbij, ik kon vanwege een slechte verbinding niet bloggen, dus ik loop achter. zaterdagavond stond de tent helemaal vol, je kan het je niet voorstellen maar de hele streek komt hier feesten.
 en van binnen ziet hij er zo uit!!
Hij staat!!


ik ben even omgelopen de stadswal op dan kan ik van bovenaf foto's maken
na een tijdje begint het vorm aan te nemen,

we hebben afgepast dat zo'n 10 x 40 is.
het was enorm sleuren met een paar man, om het ding overeind te krijgen
toen ik eraan kwam zag ik in de verte de Theodela weer naderen met Ron aan boord.
de tent is enorm, je hebt er dan ook een enorme hamer voor nodig om hem vast te zetten
donderdagochtend om 9.00 werd beonnen met het opzetten van de feesttent, Koos en Arend hadden Aad gevraagd mee te helpen. dus Aad stond om 9.00 startklaar op den Bol.
Ik ben eerst boodschappen gaan doen.
daarna ben ik een kijkje gaan nemen met de camera, om te zien hoe het opschoot, daarna heb ik ook wat hand en spandiensten verleend.

Geen opmerkingen: