zondag 30 juni 2013

Zwart! kinderen en pijnlijke enkel.

's avonds spelletjes gedaan met Caat, Mahjong en hartenjagen. toen ze in bed lag kregen we nog vrienden langs, en zwol opeens mijn enkel op, pijnlijk! en dat kon niet slechter uitkomen, maar ik doe rustig aan en het lijkt al iets beter te gaan.
die was nog aan het frezen, Barend en Ingrid waren er ook met de kleinkinderen. dus de kinderen vermaakten zich prima met elkaar en hadden wij even tijd voor een drankje en een praatje.
uiteindelijk gingen we even kijken hoe het met Aad was.
er werd nog een beetje gewrikt, maar van wedstrijden merkte ik niet veel, geen animo misschien
maar een ijsje is ook erg prettig. wat wel een gedoe was dat uitgerekend met de havendagen de sluis tot twee keer toe bleef vastzitten, de deur ging niet omlaag en dat duurde wel een tijdje.
 Joachim wilde héél graag zelf met zo'n bootje varen en dat mocht hij was bijna niet weg te krijgen
 onderweg zagen we het zeil van de Johanna een beetje in het water hangen, het ziet er wel mooi uit zo'n half gestreken zeil
Aad ging nog aan de luiken en ik liep met de kinderen naar de 
modelbouwbootjes
Caatje ons logeetje werd door haat vader gebracht, Haar broertje Joachim wilde ook graag blijven, dus we spraken af dat hij later die dag weer werd opgehaald

Peter en Jill kwamen nog even buurten.
stukje vergeten?
we moesten de luiken meteen omdraaien, want de zon kwam en dan krijg je blazen op de verf. dus heb ik ze van onderaf gefotografeerd.
 15% verdund, dat spettert nogal op mijn enkels zaten zwarte spikkels, had wel een schort aangetrokken, de overall was me een beetje te veel.
zaterdagmorgen, redelijk vroeg begonnen, Aad deed nog wat freeswerk en ik begon met de Percoleum.

Geen opmerkingen: