maandag 22 april 2013

de Hoop de sluis uit.

met de Jan Salie, zonder dak, op naar de Stolwijkerschutsluis en het Mirakel 
en daar gaat-ie,
en ja hoor  eindelijk onder de mossels door
gaat het....?
de antennes plat.
en wachten.....
de sluiswachters moeten ook wachten, er zit niets anders op.
nee het kant nog niet
nog maar even wachten
tenminste dat viel nog niet mee, het water was niet laag genoeg, dus de stuurhut kon er niet onderdoor. Dan maar het dak eraf, dat helpt in ieder geval een beetje, maar verder was het wachten
maar gelukkig was Aad er om foto's te maken van de Hoop die door de sluis met de Jan Salie als hulpmotor, .
vznmiddag ben ik met Corrie gaan wandelen naar Haastrecht en terug, ik dacht dat het een peueschil zou zijn, maar ik ben toch nog steeds niet de oude, het viel tegen, ik zit nu afgepeigerd in mijn stoel.

Geen opmerkingen: