donderdag 3 januari 2013

volgbootjes

het werd al later en het licht werd steeds mooier, het strijkt over het water en alles is zo stil
heen heb ik geroeid, terug met de motor
even later ging ik roeiend naar de ringvaart, om Marijke en Anton  op te halen, die op de valreep nog een nachtje kwamen, ook om mee terug te varen.
de schapen nog steeds aan de overkant bij het schip, ze vinden het blijkbaar toch leuk om in de buurt van mensen te zijn.


ik zag Bert zijn hond aan boord van het bootje zetten
je moet toch wat beweging krijgen
ik liep toen hij wegging nog een rondje eiland, want aan lopen kom je anders niet erg toe.
we hebben hem van koffie voorzien en geluisterd naar zijn plannen om met schip en al naar Zweden te verhuizen.
gistermorgen kwam onze buurman Bert langs, met hond, maar die bleef aan de wal.

1 opmerking:

Vallypee zei

Te hebben plezier in het leven is simpel, hé Carla. Jullie hebt mijn droom leven :-)