dinsdag 1 januari 2013

tegenlicht

en dan het mooie tegenlicht achter het kevereiland, ik kan het meestal niet weestaan
de wolken verbrokkelen in de blauwe lucht
het is hier zo heerlijk stil
vanmorgen even nieuwjaarswensen over het water geroepen naar Bert
 het lijken Ouessantschapen, maar ik ben er niet zeker van
maar meestal staan ze naast zijn schip
het zijn er een stuk of zeven
op het kevereiland loopt een kleine kudde schapen, als onze overbuurman zijn hond uitlaat zetten ze het met z'n allen op een rennen.
het is behoorlijk drassig na al de regenbuien, Aad heeft het bootje al een aardig aantal keer leeggeheveld.
1 januari 2013, hier aan het eiland ligt ligt een verlaten? bootje, mocht iemand het kennen of weten van wie hij is?

1 opmerking:

Vallypee zei

Prachtig, Carla! Wat een super mooi plek! De foto's van de water en hemel zijn geweldig. Ik hou ook van de schapen. Vroeger (veel jaren geleden) heb ik ook schapen gehad. In Engeland en ik vind ze zo grappig. Wat een super oud en nieuw!