zondag 9 januari 2011

onze vrienden van de Nova Cura

Colin op het voordek met zijn Stetson, de moeite waard.
 de loopplank bij het nieuwe remmingwerk is nu ook klaar, maar ik vraag me af hoe (on)diep het daar met laag water is?
 de weerkaatsing van een laagstaande winterzon, met varen best lastig soms
 na eenuitgebreide koffie waarbij we weer zijn bijgepraat, vertrekken ze weer richting Rotterdam
 even een tegenlichtfoto waar ik zo van houd, ik moet ze maken, kan het niet laten, het diffuse licht is onweerstaanbaar
 de "vaste" plek bij de Molen, ik zag ze gistermiddag al op de AIS.
het is maar goed dat Colin en Daniëlle af en toe naar Gouda varen, wij varen te weinig naar Rotterdam, maar binnenkort zouden we er weer eens heen moeten. liggen in het Boerengat, ik blijf houden van Rotterdam, niet voor niets mijn geboorteplaats!

Geen opmerkingen: