vrijdag 1 oktober 2010

sloepenrace in de mist


met deze prachtige schepen.
altijd als we de sloepenrace hebben op de Kaag komt ook nog de Strontrace langs, er wordt tegelijkertijd geroeid en gezeild.
ik zat op het startschip de Eeltje, zo kon ik mooi foto´s maken bij start en finish en het ronden van de boei
Aad en Harm-Jan aan boord van de BB
de Bruintje Beer in de mist

uit de mist doemen ze in de verte op.

Zo vlak voor de start liggen ze nog nek aan nek alle kleuren bruin/rood en wit alle formaten door elkaar, ik houd ervan.
in ieder geval probeer ik alle zeilen bij te zetten om het weer werkend te krijgen. Over de wedtrijd, het ziet er met de variatie aan sloepen en zeilen altijd prachtig uit.

tijdens de sloepenreünie wordt op de zondagochtend altijd een wedstrijdje gevaren, ik maak altijd foto´s die elke keer anders uitpakken, deze keer startten ze in de mist een prachtig gezicht, helaas heb ik internet of blog problemen en kan ik de foto´s niet goed uploaden helaas.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: