vrijdag 25 juni 2010

Via Vianen weer terug naar Gouda


  
erg diep.....!

hoe diep kan je gaan?
net voorbij Schoonhoeven ligt aan de zuidoever deze mooie Luxe motor, prachtige plek ook, daar zouden we ook wel willen liggen.

achter dit sluisje ligt de Voorhaven waar ik vanaf mijn 16de op kamers zat, wel wat jong, maar het was er heerlijk.

daar moet ik toch altijd weer even aan denken als we er langsvaren, de tijd van mijn leven


de prachtige roestkleur van zuring 
De Lekbrug bij Vianen, altijd een druk punt, zo vlakbij het Amsterdam-Rijnkanaal
ik houd er niet zo van om mijn foto op het blog te zetten, maar af en toe...zoals nu in de Grote Merwedesluis in Vianen, vooruit dan maar.
 
kleinzoon Thijmen haar broertje was voor het eerst in de stuurhut zonder zijn ouders en was uitgebreid aan het rondkijken  het bevalt hem wel aan boord.
onze kleindochter myrthe kijkt vind het meestal wel leuk aan boord het wordt ook wak makkelijker nu ze vijf is

het  licht valt zo mooi door de constuctie
natuur, maar ook weer mooie constructies

gesnoeide bomen lopen weer uit
mooie plekjes langs het Merwedekanaal bezuiden de Lek

Geen opmerkingen: