zondag 24 januari 2010

weer sneeuw!


Ons gangboord ziet er met sneeuw altijd grappig uit, je kan precies zien waar de spanten zitten.                                                                                                















Daar Ron zijn Kerstboom er nog staat... lijkt de witte Kerst maar niet voorbij te gaan, hij moet hem nu maar eens weghalen!

Eigenlijk dacht ik dat de winter voorbij was,
maar het pallet en de tros om de meerpaal geven nog een zeer winters beeld.
Van mij mag het nu wel voorjaar worden.

1 opmerking:

Vallypee zei

Hallo Carla, ik schaam me een beetje dat het zolang is sinds ik aan je heb geschreven. Ik wilde jullie bezoeken maar ik ben sinds november zo erg druk bij mijn werk dat ik geen tijd heb gehad.

Mijn dochter en schoonzoon wonen nog steeds op mijn schip en volgens mij tot de zomer blijven ze aan bord mijn Vereeniging. Moeilijk voor mij maar er is niets te doen. Daarom kan ik niet andere plannen maken.

De fotos hier op jouw blog zijn prachtig. De sneeuw is door jouw camera lens heel mooi, Carla. Ik hoop dat we elkaar kunnen zien tijdens de volgende maanden maar tot dan groetjes aan jullie van Koos en ik, Valerie