zondag 10 januari 2010

sleetjes schaatsen ijshockeysticks en sneeuwschuivers!

Aad met Rune en Dagmar en schoondochter Ingrid heerlijk op het ijs in de haven je kan zo met een trapje van het schip op het ijs stappen

De kinderen vinden het ook heerlijk om door hun moeder op een sleetje over het ijs te worden getrokken


Ik herinner mij dat ik vroeger als kind met mijn vriend(innet)jes op zes aan elkaar geknoopte sleetjes achter de auto van mijn vader door het Kralingse bos werd getrokken, dat kan je je nu niet meer voorstellen.



 Vandaag was iedereen op het ijs, de sneeuw werd vakkundig met zelfgefabriceerde sneeuwschuivers verwijderd er werd geschaatst zelfs door de kleintjes, zoals Hanna en Gerdo van de Regina (hier op de kleine foto rechts), er werd geijshockeyd er waren sleetjes op het ijs, getrokken door welwillende ouders.

Geen opmerkingen: