maandag 29 mei 2006

achterstallig onderhoud

Nu is de machinekamer aan de beurt, geen idee wanneer daar voor het laatst iets aan gedaan is, maar dat moet minstens tientalle jaren geleden zijn.




Aad is achter de dagtank bezig, die we ook nog (gebroken) wit maken, dan wordt het wat lichter daar.


Je kan hier het luik zien waardoor men vroeger
vanuit de stuurhut binnendoor naar de
machinekamer kon het is nu weggewerkt onder de vloer van de stuurhut.

We willen het in de toekomst weer in ere
herstellen.

2 opmerkingen:

Vallypee zei

Prachtige fotos, Carla! Ik vind jou andere blog ook leuk. Mijn Nederlands is niet goed maar ik hoop dat jij me kan begrijpen. Ik vind het leuk dat jij houd van Local Hero. Mijn favoriet film! Dank je voor de vriendelijke opmerken op mijn blog en ik hoop da we kunnen deze contact houden.
Groetjes
Val

Carla Yvonne Noomen zei

Hi Vally,
It is nice to have contact this way, when you write in Dutch and I try in English we both learn.
We have Local Hero on DVD I like the music too, did you know that the music of the movie is composed by Marc Knopfler of the Dire Straights?
He composed lots of music fot movies,

Carla